Tillbaka.

2014-02-17 @ 19:34:09
Nu är jag utskriven! Jag är trött och mår sådär, men är tillräckligt bra för att vara hemma. Så idag skrevs jag ut utan några krusiduller. Jag fick naturligtvis svara på massvis med frågor men jag vet vad jag vill och slutenvården kan inte hjälpa mig.
 
När jag kom hem landade jag i Marys famn, kröp ihop under kedjetäcket och vilade en stund innan boendestödet kom. Det kanske låter lite knasigt, men äntligen fick jag städa ordentligt. Det kan vara svårt att komma igång, men jag tycker att det kan vara rätt skönt, speciellt känslan efter att man är färdig. Så till tonerna av Alice in Videoland så tog vi tag i hemmet.
 
Mina mål är att komma mig upp på morgonen, sköta mathållningen och hemmet. Väldigt basic. Imorgon ska jag och Mary träffa min psykolog, vi har "ångest-skola" med henne där hon lär oss hur allt hänger ihop. Väldigt intressant, och jag har haft nytta av det vi redan gått igenom.
 
Hemma är en känsla.
xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Yolanda - "Det här är mitt privata krig"

kram <3

2014-02-17 @ 20:45:28
URL: http://mittprivatakrig.wordpress.com/
Postat av: Anonym

Skönt att vara ute igen. Med allt vad det innebär, men hemma är verkligen bäst.

2014-02-18 @ 20:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: