Till dig, dig och dig.

2014-02-15 @ 21:53:14
A, M, ASDF och resten av er bekvämt anonyma personer som sitter med sin laptop och har åsikter i sådant de inte har med att göra och inte vet särskilt mycket om: Ni FÅR uttrycka er, ni får skriva era tankar som kommentarer men jag har en enda regel, och det är att lämna andra utom mig utanför. Det är i min blogg ni lägger era domar och ert hat, så lägg det på mig och lämna andra som finns omkring mig ifred. Det är allt jag ber om. Tack snälla!
xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: ★blackglitter

Varför så dåligt att vara anonym? Jag menar om man nu ändå inte känner personen som skriver, vad spelar det för roll vad han/hon heter eller har för mailadress (eller vad man nu vill veta)? Försvarar inte idiotiska kommentarer men förstår inte varför anonymiteten så ofta nämns i sammanhang som dessa, menar i allmänhet alltså, inte att du skrivit massa om det.
Ja..Bara en tanke.

2014-02-16 @ 00:17:48
URL: http://blackglitter.blogg.se
Postat av: Anonym

Ja, varifrån kom allting det där utan anledning? Jävligt onödigt. Dock synd att du inte bemöter positiva kommenterar utan bara de negativa.

Jag är anonym för att jag inte har blogg och du inte känner mig, så det känns rätt meningslöst.

2014-02-16 @ 14:26:43
Postat av: Jennifer

Det jag tror hon menar är att de som kommenterar elaka saker oftast är anonyma.. De borde istället stå upp för va de tycker (om de nu måste kommentera elaka saker). Varför ens lägga energi på att vara elak när vi istället kan vara stöttande och försöka lyfta upp varandra.
Bara för att man inte har en blogg behöver man inte vara anonym. Sen säger jag inte att alla som skriver anonymt är elaka, absolut inte. Självklart får man vara anonym om man vill det. Är man anonym och vet med sig att man inte skrivit något elakt så ska man ju absolut inte ta åt sig.
Kram på er alla

2014-02-17 @ 11:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: