"Mello".

2014-02-15 @ 21:48:33
Jag har aldrig varit så engagerad i TV som idag. Vi såg med spänning på damernas skidstafett och jublade till guldet. Hockey har fått vara i bakgrunden medan vi har haft fint besök.
 
Lynn och Marcus hälsat på. Vi pratade om precis allt möjligt och drack kaffe/te, åt middag. De passerade vidare då de skulle på en skräckteater, lät spännande!
 
Innan Melodifestivalen kom Olivia över och vi såg hockey fram tills det var dags. Jag älskar Melodifestivalen måste jag erkänna, det är ett ljus i mörkret. Jag tycker inte alls illa om att det är flera deltävlingar, mer festival till folket! Kvällens startfält var riktigt bra och jag gillade Outtrigger mest. Dr Alban vad pinsamt. Björn Gustafsson var ett härligt ansikte att få se igen.
 
Nu ska jag slå en signal till pappa och mamma för ett efter-mello-snack.
xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Aleksandra

Vag blev det för erfarenheter från kvällens melodifestivaltävling? Vad kom ni fram till på efter-mello-snack med mamma och pappa?

2014-02-15 @ 22:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: