Galen natt.

2014-12-12 @ 08:44:21
 
 
 
 
Vilken natt det har varit! Jag hamnade tillslut i någon form av slummer, där drömmarna avslöste varandra. Ytlig och dålig sömn. Jag drömde bland annat om ett slags hälsohem, sedan om Imperiet (det vill säga Forslunds Byggvaruhus) där jag åt lunch dränkt i legobitar och mina farbröder skrattade. Och jag köpte en Omichord i trä....
 
Mary har inte sovit så mycket i natt verkar det som. Jag steg upp för att ta ett extra piller och hon sa "Du låg just och skrattade". Lite läskigt! Jag ville förklara vad jag drömt i min slummer där och då men jag har upptäckt att det sällan är en bra idé att börja diskussioner mitt i natten. På natten ska man sova. På natten MÅSTE jag sova, annars blir jag knäpp.
 
Nu sitter jag och myser med Musikhjälpen, jag har varit uppe i en timma ungefär och fått i mig en stor kopp kaffe. Idag ska vi träffa Petra och antagligen blir det ännu mer pyssel. Ikväll ska vi se Svenska Hjältar-galan där grundarna till Tilia fått pris! Roligt!
 
Jag gissar på att det blir en power nap idag. Nä, natten har varit helt galen.
xoxo Saari
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: