Utfrågning med Jimmie Åkesson.

2014-08-26 @ 14:54:46
Jag har varit väldigt trött de senaste dagarna. Kanske beror det på att sömnen varit ojämn på sistone, eller kan de ha med mina blodvärden att göra? Imorgon ska jag träffa mig läkare och diskutera provsvaren. Jag är faktiskt riktigt nervös.
 
Idag har jag handlat med boendestödet. Det blev en full Dramaten och en påse på sidan om. Jag avskyr att handla men det är så gött att ha en välfylld kyl och frys sedan. Dessutom var det enormt skönt att ha med sig någon eftersom jag blir så virrig på egen hand.
 
Ikväll får Idol 2014 stå åt sidan för utfrågningen av Jimmie Åkesson på SVT1. Om utfrågarna är lika hårda som de var mot Miljöpartiets språkrör så lär det bli en riktig cirkus.
 
Just nu känns livet rätt bra. Hösten är här och jag älskar den. Jag har allt jag behöver. Nöjd!
xoxo Saari
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: