Strul.

2014-08-27 @ 18:10:08
Läkartid 11.00. Jag var där 10.40. Sedan väntade jag i över två timmar och sökte honom som en tok men först 13.15 dök han upp och hade en tid med en annan patient. Jag fick en ny tid och han bad så mycket om ursäkt. Men jag är faktiskt lite arg. Han skrämde mig när han ringde och berättade om mina provsvar och jag har så många frågor. Jag hade hoppats på att få träffa honom tidigare. Men jag antar att det inte är något akut fel på mig, då skulle han inte vänta med att prata med mig. Men ärligt talat, vem blir inte livrädd när man får höra att man eventuellt kan ha en tumör på hypofysen?
 
När jag kom hem var jag så trött, hela eftermiddagen spenderade jag i sängen. Väntan gör mig hemskt trött, jag bara satt där och lyssnade på klockan som tickade varje minut.
 
Jag mår lite konstigt men det är inte så farligt. Jag är allmänt trött och det kan bero på många saker, till exempel anemin även om den bara var strax under normal.
 
Så, imorgon kl 12.00 får jag ställa alla frågor. Bäst att göra en lista.
xoxo Saari
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: