Potential.

2014-08-20 @ 08:38:28
Det är helt otroligt. Jag vaknade vid 07.00 idag och kände mig på gott humör och steg upp. Det finns en tjusning i att vara vaken på morgonsidan. Egentligen tycker jag bättre om soluppgången än solnedgången, men jag sover ju så länge på morgonen att jag missar den med flera mil.
 
Du vet, den där känslan av att inte veta var man är när man vaknar? En sådan stund hade jag idag, innan jag öppnade ögonen så visste jag inte.var jag var, i en sjukhussäng kanske? Så skönt det var att öppna ögonen och vara hemma!
 
If you lived here, you'd be home now.
 
Den här dagen har potential. Nu börjar jag med morgonrutinerna, inklusive kaffepaus.
xoxo Saari
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: