Pre-förkylning.

2014-04-04 @ 19:42:33
Jag har en förkänning av en förkylning, är väldigt trött med huvudvärk och irritation i öron, näsa och hals. Det här kan ju bli kul.
 
Jag har fått hem min Mary och hjärtat tog ett skutt när vi möttes ute på förmiddagen när jag rastade Puffen. Tänk att man kan börja sakna någon så fort.  Hon var borta två nätter.
 
Jag har dykt ner i Dawsons Creek, igår såg jag åtta avsnitt. Jag älskar den serien för de saker som andra hatar den för - som till exempel hur de pratar. Ungdomar pratar inte med så stora ord, så pretentiöst. Men Dawson är klart den minst intressanta karaktären i serien, ungefär som att Harry Potter är nästan totalt ointressant trots att böckerna handlar om honom och He Who Must Not Be Named. Hur som helst, Dawsons Creek är nostalgi, och jag är mycket nostalgisk (jag har fått det av pappa).
 
Ska stöka till imorgon, och så ska vi besöka boendestödet. Om jag inte är råförkyld då, men det får vi hoppas att jag inte blir.
 
Postkodmiljonären och myskväll ikväll.
xoxo Saari
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: