Krater i munnen.

2014-04-23 @ 13:13:08
Det är en krater i min mun. Det är svårt att inte känna efter men jag ska försöka låta bli att vara där med tungan så att det får läka i lugn och ro.
 
Idag känns annorlunda. Jag vaknade på rätt sida, inte lika trött som vanligt. Boendestödet har varit här och jag städade. L och jag satt och pratade bort resten av tiden. Imorgon ska jag gå och handla med boendestödet så att jag kan göra matlådor. Jag avskyr att laga mat. Och att handla. Men you gotta do what you gotta do, eller hur?
 
Igår var en lång dag, minst sagt. Avrundade dagen med ett informationsmöte för 12:e septemberrörelsen via Skype och sedan var jag helt slut. Det var inte svårt att somna kan jag lova. Tack och lov har jag inte så ont i käften längre, smärtan är mild jämfört med hur det har varit de senaste veckorna.
 
Jag ska vila lite, sedan ska jag hälsa på min kusin Jonathan. Det blir kul.
 
Dagens låt: Lady Gaga – Venus
xoxo Saari
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: