Kallt.

2014-04-03 @ 12:37:14
Då blev det såhär och så blev det så kallt.
 
Nu är det plockat, rengjort i kattlådorna, dammsugit och diskat - för egen maskin. Boendestödet kommer i eftermiddag. Jag behövde inte hjälp med städet idag, vad jag behöver hjälp med är att handla.
 
Jag tänkte ta min dra-maten till ÅC och fylla den inför helgen. Jag avskyr att handla, men i helgen när jag sannorlikt är trött och slut så kommer jag vara glad att jag hade en sådan framförhållning.
 
Det är någonting som inte stämmer. Jag fryser inte kroppsligen men själsligen. Solen lyser in och jag kan inte avgöra om jag mår bra eller dåligt. Solen värmer inte. Det är kallt inom mig.
 
Jag är fundersam över hur jag sovit den senaste veckan. Antingen som klubbad, eller ryckigt med några få timmar i taget och svårigheter att somna om. Kroppen kanske ställer om sig, är jetlaggad från bytet till sommartid eller någonting.
 
Jag ska försöka läsa lite och se om det lättar upp.
 
 
xoxo Saari
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: