Jämn rytm.

2014-04-05 @ 17:49:20
Idag har jag och Mary besökt boendestödet, vilket var trevligt som alltid. Trevliga människor och gott fika, idag var det fruktsallad. Tänk om jag vetat tidigare att vi kunde gå till boendestödet om helgerna, lite synd att jag inte fattade det förrän ett tag sedan. Först var det också väldigt nervöst, jag är alltid nervös när jag är bland folk men stämningen är lätt där och man kan delta i samtalen eller bara lyssna. Och dricka kaffe.
 
Jag vilade efteråt, jag har någon skit i kroppen.
 
Den här helgen är väldigt lugn. Vi ser tant-TV, typ Let's Dance och ikväll blir det väl Gladiatorerna i brist på annat. Gör tidiga kvällar. Det är en skön rytm på något sätt. Kramkalas, borra in huvudet i Marys nacke på natten.
xoxo Saari
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: