Hemkomst.

2014-04-28 @ 19:09:56
Idag kom hon hem! Min Mary
 
Jag fick ett mail från min psykolog idag och hon hade en läkartid till mig. Idag. 15.00. Jag lämnade Mary med boendestödet och skyndade mig iväg till bussen. Jag visste ju inte när jag skulle få en ny chans att träffa en läkare.
 
Som tur är så känner läkaren mig lite och har läst på. Jag tog upp min medicinering och remissen till EBC, nu ska vi fortsätta höja Solianen och sedan sänka Seroquelen. Kom igen... jag vill bara ha det färdigt. Jag frågade också om min PAL, för jag saknar honom. Leeman är bra men Forsgren känner mig mycket väl.
 
Tillbaka till vardagen, där jag vill vara. I veckan börjar vi med ett nytt schema med boendestödet, vi har fått utökat stöd. Det behövs och det uppskattas.
 
Jag kunde inte somna igår (jävla hund), så jag längtar mot sängen nu...
 
Dagens skiva: Avril Lavigne – Avril Lavigne
 
xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Ami

Är Mary hemma på permission eller är hon utskriven? Jag beundrar eran styrka och att ni får ihop vardagen så fint.

2014-04-28 @ 21:35:50
URL: http://deardoll.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: