Easter.

2014-04-19 @ 14:49:49
 
 
Jag drömmer livligt och mycket. Det är intressanta drömmar, men vissa är väldigt hemska. Det värsta är när jag känner dofter, de hänger kvar när jag är vaken. Dofter som bär minnen, jag avskyr det.
 
Idag har jag och Mary varit på påsklunch hos boendestödet. Det var god mat och trevligt folk. Det blev lite mycket intryck bara och nu är jag väldigt trött. Jag är glad att vi for dit, jag känner att dagen blir lite mer betydelsefull. Puffen fick hänga med och han charmade alla med sina långa ögonfransar och buskiga ansikte.
 
Dessutom blir det lite mer speciellt, lite påskigt. Påsken är lat för mig, choklad och läsning i ljusa rum och våren som spirar. Blomster och ljuva dofter. Time for the blind to see.
 
 
 
xoxo Saari
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: