Vakna hemma.

2013-09-20 @ 17:54:18
Det är härligt att få äta mat som inte är sjukhusmat, skönt att sova i vår säng, ingen som kommer och väcker mig med en kopp mediciner, HEMMA! Men rastlösheten plågar mig, när jag inte gör någonting aktivt så blir min första reaktion ångest. Jag har dammsugit och diskat, tänt kanelrökelser och försökt slappna av. Slog på Kill Bill vol.2 och såg på den med ett öga. Jag har faktiskt sovit en stund till Lana Del Rey också.
 
Det där med att slappna av är en klurig sak. Jag lyckas hyfsat med bolltäcket jag lånade (förakta inte hjälpmedel som inte innebär medicin), men nu är det utlånat till en annan person på slutenvården.
 
Jag är i det stadiet att jag inte vet var jag är när jag vaknar. Det var obeskrivligt skönt att upptäcka att jag var hemma när jag började kvickna till på morgonsidan. Inte lika skönt att höra lakanen prassla i en sjukhussäng.
 
Jag upprepar mig bara, men jag vill verkligen hem. Jag vill hem så mycket att jag funderat på att bara skita i att åka tillbaka, men det skulle inte hjälpa mig i min situation.
 
Håller fortfarande på att lära känna min dator, Autumn, och WIndows 8. Jag tycker att det är hemskt knepigt. Nåväl. Lyxproblem och jag älskar det.
xoxo Saari
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: