Musik.

2013-09-23 @ 13:37:33
Det blir ingen utskrivning idag, dels för att min läkare är hemma och sjuk, men också dels för att jag inte känner mig helt redo. Det är vissa knutar jag måste lösa först. Jag har i alla fall mål-och-tid, så jag har tagit en promenad och sitter nu på sjukhusbiblioteket. Nu ska jag fortsätta promenaden runt sjukhuset.
 
Min rumskamrat stånkar, gnyr och suckar. Det är riktigt jobbigt att lyssna på. Jag har ständigt på mig mina hörlurar och lyssnar noga på musiken som antingen lugnar mig eller sparkar igång mig. Om jag bara fick ta med mig en sak till avdelningen för en längre vistelse så skulle det vara musiken. Jag sitter i timmar och bara lyssnar. Det är religion för mig.
xoxo Saari
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: