Gnäll.

2013-09-09 @ 13:41:18
Jag mår rent utsagt skit.
 
Jag vaknade svettig ur hemska drömmar vid fem och kunde inte somna om. Jag gick upp och drack lite kaffe, satt bara på en bänk och glodde. Korridoren var öde. Jag var öde. Halv nio gick jag i säng men blev brutalt väckt en timme efter det eftersom de skulle vädra rummet (vilket definitivt behövdes, men varför just då?).
 
Det känns som att dörr efter dörr stängs i ansiktet på mig, det finns inga utvägar. Alla som pratar med mig säger att jag ser blek ut, att jag ser sliten ut, att jag ser hängig ut. Det går inte att dölja verkar det som.
 
Dessutom har jag nageltrång (så små saker kan betyda mycket mer än man tror).
 
Jag trotsade i alla fall mitt mående och gick ner på bibblan. Det känns viktigt att rör sig i "den riktiga världen". Jag vill inte bli hospitaliserad, fast det är jag nog redan med tanke på hur jag kallsvettas och vill gömma mig i ett hörn.
 
Något måste förändras. Jag vet inte vad jag ska göra av mig själv. Imorgon ska jag träffa min läkare och diskutera... mig. Och allt omkring mig.
xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Malin frimodig

Fina fina vän.
Jag önskar att jag var hemma nu och bara kunde
slänga gitarren över axeln och komma och hälsa
på dig och sjunga så jävla högt. Kom ihåg att jag
älskar dig. Jag kommer hem till jul. Då ska vi ses,
och det ända du behöver göra är att finnas. Du
och Mary har en glittergran, den är kvar och glittrar
i ett föråd, den syns inte, men den finns.

Saariglitter finns också bakom det bleka.
Jag saknar dig.

Kramar

2013-09-09 @ 14:52:22
Postat av: Silverglitter

Lycka till imorgon, hoppas du får må bättre snart!

Kram.

2013-09-09 @ 15:06:09
URL: http://silverglittrande.blogspot.se
Postat av: Anonym

Har du ändrat medicinerna kan det ju vara utsättningssymptomen kombinerat med dåligt mående. Krasst sagt. Ta hand om dig och din kropp, den får ta mycket med mediciner och så vidare. Som min sjukgymnast sa till mig: var snäll mot dig själv.

2013-09-11 @ 00:43:09
Postat av: Linsel

Been there, done that. Now in therapy. Typ. :)
Minns inte hur jag hamnade här, men här är jag och blev kvar och läste. Och ville lämna några rader.

Take care. Kram!

2013-09-15 @ 20:45:14
URL: http://beaness.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: