Skärpning.

2013-10-21 @ 12:47:04
Igår var Lynn på besök. Det var fint, vi slötittade på TV och pratade i timmar. Jag hade väldigt lite ork för något annat, då är det skönt att bara få vara.
 
Idag måste jag dock skärpa mig. Boendestödet kommer snart och saker måste göras. Badkaret behöver desperat städas, disken diskas och så måste jag också handla. Det känns som en stor hinderbana, för jag har sovit så illa inatt. Jag somnade gott men drömde mardrömmar om skrikande spädbarn som jag inte kunde få tyst på. När jag vaknade till så hörde jag att skriken var äkta, det är Tala som löper. Hon spränger ljudbarriärer, jag hoppas att det är över snart.
 
Jag väntar på ett samtal från min läkare. Eftersom min ApoDos inte är i ordning så måste jag ha vanliga recept på allt från Fluoxetin till Stilnoct. Usch, vad jobbigt. Jag glömmer när jag ska ta medicinerna, glömmer ifall jag tagit dem. Med ApoDosen kan jag se vilka mediciner jag tar, datum och tid. Jag hoppas att det ordnar sig snart.
 
Jag saknar att ha fri tillgång till prat, kramar och kyssar med Mary, men just nu är det bäst för oss båda om hon får slutenvårdas.
 
Dags för lite kaffe för att piggna till...
xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Lina

jag måste erkänna att det är tragiskt att läsa din blogg.
ni är ju inlagda i "omgångar", ena månaden hon, nästa Du....
ni kanske borde testa behandlingshem?
menar inget illa med det, bara försöker förstå hur fan ni resonerar.
det är ju sjukare än sjukt, det ni håller på med.
tror aldrig ni kan må bra när ni lever på det sättet ni gör.

2013-10-21 @ 14:45:03
Postat av: Lina

Inte jag som skrivit det här. Hoppas du inte tror det. Kram

2013-10-21 @ 22:13:07
URL: http://linasarlin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: