Bara existera.

2013-10-25 @ 16:43:39
Jag känner mig ensam. Det blir en kall känsla, jag fryser och det är tyst. Jag saknar.
 
Jag har ont i ögonen efter att ha gråtit med ett foto av Maria i handen.
 
Nu är två nära vänner, några bekanta och även min Mary inlagda, vad händer med universum? Allt är upp och ned.
 
Det är som att stå i ruinerna av en stad efter en blodig strid. Allt har lagt sig och jag måste pussla ihop allting igen.
 
Distraktion fungerar till viss del. Jag läser lite, ser lite TV, kikar på datorn och hinkar plommonjuice. Jag ska unna mig en Baileys ikväll till Idol och äta godis.
 
Nu ska jag slå av allt och bara finnas. Jag har tänt ljus i hela vardagsrummet, stängt av TV:n och ska strax lägga ner datorn och bara existera en stund.
xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Annelie

Är det inte ganska vanligt med inläggning nu när höst-mörker och depressioner står för dörren? Skickar en kram i tanken till dig!

2013-10-25 @ 20:05:49
Postat av: psykiatrin.blogg.se

Hej jag länkar dig i bloggen om de e ok

2013-10-26 @ 17:17:33
URL: http://psykiatrin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: