Tråkig vardag, jag älskar dig.

2013-11-18 @ 18:53:53
Nu är jag ganska less på allt vad läkare, sjuksköterskor, skötare och läkemedel heter. Det har varit så många svängar, så många åsikter, så många gräl, så mycket.
 
Nu tänker jag växla ner igen, hade jag tänkt. Läsa mycket, ta hand om hemmet och mig själv, gå promenader och sådant. Jag har min älskling hemma igen och vi bygger. Vi är bäst tillsammans. Ja, vi är verkligen bäst tillsammans.
 
Jag känner mig rätt tagen efter allt, men jag mår bra. Jag har så många som bryr sig också. På sätt och vis stör det mig att de läser av min röst i telefonen, men å andra sidan så gör ju jag likadant. Man lyssnar ju efter om personen är glad, less, ledsen, irriterad och så vidare. Min röst brukar kunna skvallra på hur jag mår. Men som sagt, jag mår helt okej. Jag är glad för att saker börjar falla på plats och att mitt i hela soppan så har jag fått goda besked.
 
Jag har inga stora förväntningar på livet, jag vill bara ha det vanligt och lite tråkigt!
xoxo Saari
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: