Svantevante.

2013-11-14 @ 10:23:43
Idag ska Svante på återbesök hos veterinären. Ser hans levervärden fortfarande dåliga ut så kommer han få lämna oss.
 
Jag har varit inställd på det ett tag nu. Jag vet att det är så med djur, man kan inte lägga ut allt man har och lite mer på dem och ibland är det enda humana att låta dem somna in. Men jag hoppas av hela mitt hjärta att hans värden ser bra ut och att han får fortsätta vara det ståtliga katt han är, jaga möss och gosa med oss där hemma hos mina föräldrar.
 
Boendestödet kommer idag så jag tänkte börja städa innan, för att få tid att bara sitta ner och prata. Det vore skönt.
xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Silverglitter

Jag hoppas verkligen att han klarar sig. Varma kramar och tankar!

2013-11-14 @ 11:45:01
URL: http://silverglittrande.blogspot.se
Postat av: Ida Sugarheart

Håller tummarna och tänker på er <3

2013-11-14 @ 11:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: