SHEDO:s frånvaro lyser.

2013-11-07 @ 15:41:42
 
 
Nu har boendestödet gått. Jag har bara sorterat kläder idag egentligen. Jag visste inte ens att jag hade sådär mycket kläder. Någon dag framöver MÅSTE vi tvätta, det går inte att undvika. Åh, jag älskar i-landsproblem.
 
Jag tycker att psykeveckan har saknat en viktig faktor. SHEDO, eller någon annan organisation/förening som kan svara på människors frågor kring självskadebeteende och ätstörningar. Jag har åtminstone inte sett till SHEDO som borde representerat den delen av psykeveckan.
 
Det finns så mycket att säga kring dessa ämnen, och det är så plågsamt vanligt att människor skadar sig själva med mening eller lider av en ätstörning och så finns det ingen där som kan representera dessa människor och sprida kunskap. För det saknas kunskap, den saken är klar.
 
Så, för er som har funderingar som rekommenderar jag er att gå in på SHEDO:s hemsida: http://shedo.se/

 
 
xoxo Saari
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: