På hemmaplan.

2013-11-30 @ 19:27:20
Nu har jag landat hemma och myser i soffan. Det var så fint att få komma hem till min fästmö, tiden i Nordmaling var väl behövlig men jag har ju saknat henne jättemycket. Naturligtvis. Men nu får jag obegränsad tillgång till henne. Åh, kärleken!
 
Men jag är trött. Det ska bli skönt att somna i vår säng. Imorgon blir det julpyssel och lite städning. Jag har tänkt ta mig an ett hörn i vardagsrummet som just nu kan kvalificeras som anarki. Saker överallt! Och granen ska ju in, den måste få plats där. Jojomen, imorgon gör jag det.
 
Men ikväll ska jag bara vila och mysa!
xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Therese

Härligt att du fått landa hemma, alltid lika vackert att få återförenas med någon man älskar!! Och att städa undan är ju lättare om man har ett mål med det; som i ert fall få granen på plats. Lycka till det blir säkert jättemysigt! Önskar att ni sedan kan slappna av och njuta. Glad advent!

2013-12-02 @ 16:21:32
URL: http://girafflickan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: