Nysnödig och ynklig.

2013-11-17 @ 15:35:30
Jag måste ha plockat upp en förkylning, någonstans. Nyser i tid och otid, snorar och är torr i halsen. Kul. Verkligen.
 
Söndag, min fiende. Jag har i alla fall köpt hundmat och diverse på ÅC och umgåtts med Olivia. Nu mörknar det ute och jag ska strax kura upp mig med en bok, men först ska Puffen få en promenad.
 
Puffen är jättejobbig just nu. Han ska absolut ha en viss boll som verkar vara mer eller mindre försvunnen. Han fnyser och skäller, gräver på olika ställen och jag blir helt matt. Puffen, jag orkar inte leta din boll nu. Du har tusen andra, duger inte någon av dem? Dessutom skulle han absolut ha upp mig ur sängen på morgonsidan, och jag ville strypa honom eftersom gårdagen var så påfrestande och jag behövde sömnen. Och när jag väl gått upp och klätt på mig så hade han lagt sig tillrätta och ville inte alls ut.
 
Jag älskar honom men han kan vara riktigt dryg.
 
Nä, idag kör jag på självömkan och te. Det är helt på sin plats, känner jag.
xoxo Saari
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: