Måste skriva.

2013-11-23 @ 18:57:38
Ja, jag är inte riktigt säker på vad jag ska skriva här, men jag känner att jag behöver det. Jag behöver skriva.
 
Jag har varit trött hela dagen. Ändå tog jag och Mary oss in till stan för att inhandla lite julpyssel. Jag har kommit fram till vad jag ska ge till min moster, och det ska tillverkas med kärlek.
 
På väg hem köpte vi läsk och godis. Mmm, lördagsgodis. Plockade ihop lösgodis och massor av Center. När jag kom hem och smakade den första så surnade jag till, ugh, det smakade ILLA. Det visade sig att jag köpt lakrits-Center. Just då så betydde det allt. Jag AVSKYR lakrits.
 
Men såklart handlar ingenting om lakrits. Det var bara löjligt. Det handlar om allt annat än lakrits.
 
Jag är less och trött, och det har hänt massor av saker men egentligen ingenting greppbart. Jag är lite rädd att jag ska bli dålig, men jag försöker tänka positivt, ha en optimistisk syn på allting. Och jag tar en stund i taget samtidigt som jag ser fram emot roliga saker, noga valda och planerade saker.
 
Det är nog allt för nu.
xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Vinter

Åh, jag ska pyssla julkalender till sambon.
Centern med lakrits kan du ge till mig, jag älskar lakrits :)

För övrigt är nog sega råttan den enda affären i hela Umeå som ligger där den brukar. Utopia mig hit och utopia mig dit... förvirrande är vad det är!

2013-11-25 @ 07:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: