Angående förra inlägget.

2013-11-02 @ 15:55:10
Jag fick en del svar (och dubbelpostningar som jag ska ta bort) i mitt förra inlägg. Jag tackar dig som är en motpol till dessa rikspuckon. Det är tur att jag på senare år blivit mycket säkrare på vem jag är. Därför skaffade jag en ny domän, http://iamsaari.se. För JAG ÄR SARA. Jag kallas Saari. Mitt liv är mitt och ingen annans. Det är jag som ska leva det. Folk må reagera på ärr eller att jag skriver om min psykiska ohälsa, men det är inte min kärna, det är inte det som utgör mitt jag.
 
Jag väntar på Olivia, vi ska fira samhain. Ikväll tänder jag ljus för att förlorade själar ska kunna hitta hem. Jag tänder ljus för de jag saknar, för de som ryckts bort eller somnat in. Oavsett hur döden kommer så vet jag att den är definitiv för oss i livet men en förlösning för den som dör. Jag hoppas på att få se ett tecken på att de jag älskar fortfarande existerar, någonstans.
 
Jag saknar dig.
xoxo Saari
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: