Anarki.

2013-11-11 @ 12:06:43
Igår rådde anarki. Fy sjutton vad trött jag var. Jag rörde mig endast mellan sängen och soffan, slöade och ignorerade tomma kaffekoppar och grusigt golv. "Inte idag", tänkte jag. Det kändes som om jag var bakis, fast jag var nykter under lördagens fest.
 
Men nu, åter till vardagen. Den älskade vardagen! Mitt personliga ombud har varit här och hjälpt mig i ett ärende, jag har både terapisamtal och läkarsamtal under eftermiddagen och sedan ska jag dunsa ner i soffan igen och glo på TV. Det är i alla fall det jag har tänkt göra, plus att dra ett race med dammsugaren. Jag missar boendestödet, men Mary är ju hemma och kan ta emot dem.
 
Dags att lyfta på arslet och ta mig till sjukhuset. Det blir en lång eftermiddag.
xoxo Saari
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: