Tung i sinnet.

2013-05-26 @ 13:06:52
Allt känns tungt idag, antagligen medicinrelaterat. Det är en vacker dag, jag tog mig in i duschen efter att ha tvingat mig själv att äta (tro det eller ej) och nu sitter jag här, ren och trasslig i håret med ett stänk av parfym och lyssnar på Lana Del Rey och en snus under läppen.
 
Disken väntar på mig, sängen ser väldigt inbjudande ut och det är lite kaosigt i lägenheten men jag orkar inte göra någonting och borde definitivt inte sova mer.
 
Upptäckte att jag inte kan ta en tupplur utan att dregla ner kudden och mig totalt. Det är inte en dosberoende biverkan så jag kommer i alla fall inte börja dregla mer. Det räcker nu, tack.
 
Det är för att det är söndag... Jag är alltid på dåligt humör när det är söndag. Jag hatar söndagar. Värdelös dag.
 
Läser just nu "Hello Kitty måste dö" och den är riktigt rolig, den kanske kan svänga mitt humör. Å andra sidan kanske jag måste må lite sämre för att kunna uppskatta de bra dagarna mer. Om livet vore enbart solig skulle livet vara en öken...
xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Yolanda - "Det här är mitt privata krig"

kram

2013-05-27 @ 07:51:33
URL: http://mittprivatakrig.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: