Torsdag på sjukhuset.

2013-05-23 @ 15:00:16
Jag släpade mig upp vid 09 och kunde knappt hålla mig vaken. Vem försöker jag lura? Jag får nog ge mig själv en extra timme i sängen nu när jag bara är en dreglande idiot på morgonen. Jag vill ändå ge Leponex en chans.
 
Jag skulle träffa min läkare idag, men han hade bokat in mig på en annan dag om jag fattade det rätt. Tack och lov så fick jag en tid redan imorgon. Nu under upptrappningen och rådande omständigheter så vill jag ha tät kontakt med honom. Jag funderar på att göra en planerad inläggning, får höra vad han anser är bra för mig.
 
Jag träffade en vän, sedan gick jag för att ta blodprov. De såg förbryllade på mig, det stod ingenstans att jag skulle ta blodprov, då jag fick fara hem. Jag måste utreda detta när jag träffar min läkare imorgon.
 
 
xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: emma

jag förstår inte varför du frivilligt skadar sig själv på det här sättet.
leponex är ett GAMMALT läkemedel med väldigt mycket biverkningar....dessutom kan du skada dig själv allvarligt.
det är inte värt det.
piller kan inte rädda dig.
du måste rädda dig själv.
finns så mycket bättre alternativ där ute.....
bara en tanke.

2013-05-23 @ 19:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: