Rätt låt vann.

2013-05-19 @ 11:49:31
 
 
Vi var ett glatt gäng som igår såg ESC tillsammans. Jag måste nog säga att rätt låt vann, men jag hade inte räknat med att Sveriges bidrag skulle hamna så långt ner. Riktigt trist.
 
Känner mig bakis idag fast jag inte drack igår, antagligen för att hela dygnsrytmen blev förskjuten och medicinerna tagna rätt sent. Det hjälpte inte att jag inte kunde sova sedan när vi la oss, och att jag vaknade flera gånger mot morgonen.
 
Idag har jag inte hunnit göra så mycket, och jag SKA INTE göra så mycket heller. Nu tar jag det lugnt. Lyssnar på vinnarlåten och mitt slagverkshjärta blir sådär varmt och rött, klappar lite extra för Danmarks bidrag.
xoxo Saari
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: