Permission.

2013-05-31 @ 13:56:30
Jag har landat hemma på en permission. Jag hatar det där stället, ingen personal som har tid, dålig mat, snuskigt äckligt och dålig hygien överallt, sa jag äckligt?
 
Nu är jag uppe i 100mg Leponex och blir allt tröttare. De har lovat att det ska gå över, så då tror jag på dem. Annars måste jag sluta med den och stumt ta biverkningarna från andra preparat.
 
Helgen ska spenderas med Mary och vänner, det känns fint. Jag hoppas att jag orkar allt.
 
Försöker vara tillags och som vanligt blir det bara en pöl av ångest.
xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Yolanda - "Det här är mitt privata krig"

kram

2013-05-31 @ 17:02:41
URL: http://mittprivatakrig.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: