Inomhusdag?

2013-05-09 @ 10:45:23
Ge mig en utmaning, kom ihåg frågestunden.
 
Idag är det tänkt att jag ska hälsa på mitt förra boende, där jag växte som person och hittade mig själv. Klyschorna haglar, men det var riktigt bra för mig att bo där. Nu har jag inte haft utsluss på flera år, jag har gått vidare och klarat det. Jag saknar det ibland, det var så tryggt att bo på det sättet och jag fick bekräftelse på ett helt annat sätt där. Nu måste jag bekräfta mig själv. Men till skillnad från då så är det någonting jag är lite bättre på nu.
 
Hur som helst vädret är fruktansvärt och lockar till en inomhusdag med en bok eller liknande. Kanske hälsar jag på boendet en annan dag...
xoxo Saari
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: