Hur gick det här till?

2013-05-10 @ 13:27:57
Det känns som att det är sen eftermiddag, eftersom jag och Mary hunnit vakna, dricka kaffe, slöa lite och åkt till stan. På stan gick vi på nio butiker sammanlagt på mindre än en timma och jösses vad slut man blir. Det var mycket folk och jag är lite smygstolt över att jag klarade av det trots allt.
 
Jag träffade också en släkting som skulle se Meshuggah ikväll. Jag svor för mig själv, jag hade missat det totalt. Nä, det blir jag, en liten Baileys och Rickard Sjöberg ikväll. Mary ska iväg på hemligt uppdrag.
 
På tal om Mary så kom hennes present med posten idag. Vi firar 2½ år tillsammans nästa vecka!
 
Jag håller på att skissa på svaren till de frågor jag fått i frågestunden, så fortsätt fråga på. Det är roligt att ha en dialog med er läsare.
xoxo Saari
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: