Hostfest.

2013-05-11 @ 12:19:15
Igår var det fest i trapphuset, de vrålades Mambo nr5 och jag undrar vem som grävt upp den gamla one hit wonder-låten. Ändå så var det rätt tyst när vi skulle sova.
 
Istället började hostan reta min hals. Jag var rädd att väcka Mary men jag kunde inte sluta hosta. Den stackars emetofobikern fick det svårt, jag var tvungen att springa upp och sitta vid toalettstolen eftersom jag höstade så att jag nästan kräktes, kväljiningarna var där men inget kom upp. Dessutom var jag jättetrött. Det slutade med att jag satt uppe mitt i natten och drack honungsvatten.
 
Och dessutom missade jag Meshuggah igår.
 
Snart ska vi på kalas, det blir lajbans.
xoxo Saari
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: