Hemma igen.

2013-05-01 @ 13:49:03
Nu är jag hemma igen. Jag har mest sovit och varit väldigt asocial hemma hos mina föräldrar. Jag älskar mina föräldrar, de gör allt för mig. Jag är lyckligt lottad som har dem.
 
Tröttheten genomsyrar allt jag försöker ta mig för. Som att skriva det här. Omotiverat, oinspirerat. Jag har svårt att läsa och svår med fokus överhuvudtaget.
 
Men jag har handlat så att jag kan göra matlådor imorgon med boendestödet. Ett problem mindre. Jag funderar på att använda mina sista krafter på att dammsuga idag, det behövs. Äh, det tar bara 10 minuter, jag fixar det...
 
Låst blogg.
xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Sofia B.

Vad är det för adress till den låsta bloggen?

2013-05-02 @ 18:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: