Gnäll.

2013-05-28 @ 13:42:26
Jag visste att jag skulle bli trött av Leponexen, men inte SÅHÄR trött. Jag orkar ingenting och vill bara sova. Imorgon höjer jag till 100mg. Måste på kemlab för att ta blodprover och försöka skaka loss tröttheten på något sätt så att jag kan umgås med vänner. Risken för att jag blir en erimit är ganska hög i nuläget.
 
Jag hoppas att tröttheten planar ut, för jag kan faktiskt inte göra någonting som kräver full koncentration. Det är inte behagligt på något vis, den här tröttheten. Jag har nått nya höjder av trötthet och kunde lika gärna gå på Cisordinol akutard.
 
Men jag sover åtminstone bra, om man ska vända på pannkakan...
xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Yolanda - "Det här är mitt privata krig"

jobbigt :(

2013-05-29 @ 03:53:25
URL: http://mittprivatakrig.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: