Full kastrull.

2013-05-12 @ 21:20:34
Full kastrull hela dagen. Ny planer på en bok, jag ska bara slutföra den jag jobbar med nu. Bara och bara... Nu är det riktigt svårt när det kommer till skrivandet. Jag har inte så bra koll på vapen fortfarande, jag drar mig för att be någon om en lektion i "vardagsvapen" men har en liten idé om hur jag kan få det hela extra spännande. Nu får ni inte veta mer om det.
 
Hälsade på en vän idag på sjukhuset och dök på ångesttanten. Jag börjar bli nyfiken på varför hon åker fram och tillbaka till sjukhuset, för hon verkar bara hänga där för att prata om sin ångest med främlingar. Underligt.
 
Hur som helst tog jag ett varmt bad när vi kom hem och försöker stressa ner. En ny vecka kommer och den kommer bli speciellt jobbigt i och med insättningen av Leponex. Men jag och Mary firar 2½ år som ett par den 16:e och jag ska få träffa Lynn under veckan (som jag för övrigt baserat en av mina karaktärer på). Det blir Eurovision Song Contest för hela slanten och ett bröllop. Hur jag ska hinna med allt vet jag inte. Jag tänker dock införa ettt bad varje dag för att lugna nerverna och kunna gosa ner mig ren och fin i sängen varje kväll. Tydligen kommer jag att dregla som en gris av Leponexen och jag är rädd att min läkare vill att jag ska börja med den inom slutenvården, men allt det där tar vi imorgon... Sluta oroa dig för tusan, Sara.
 
Angående frågestunden som är i full gång så får man fråga vad man vill, inklusive allt som INTE har med psykiatrin och mitt mående att göra. Jag säger absolut inte att man inte får ställa frågor kring det, men det finns mer än bara det i mig och jag vill gärna se mig själv som vem som helst med helt normala intressen och besattheter.
xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: L

Hon har varit patient så länge så det är väl mer eller mindre det enda "hem" hon har.

2013-05-13 @ 04:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: