Ut med det sjuka.

2013-03-12 @ 20:08:04
Nu orkar jag inte vara sjuk längre. Snubblade i köket, och Mary är också hemskt yr. Det verkar vara någonting som sätter sig på balanssinnet. Intressant men jobbigt.
 
Men lite bättre mår jag. Gårdagens Disney-marathon under ett täcke verkade ge någonting i alla fall. Jag har ingen energi, men jag har tagit ett hett bad och imorgon ska alla handdukar och sänglakan bytas, helst tvättas snarast. Jag har en timma med boendestödet imorgon så jag får göra det värt allting.
 
Ikväll lagade jag matlådor, jag är mäkta stolt över att jag åstadkom det. Alltid något. Vi har lite svårt att verkligen göra mat när det är dags, idag har ingen av oss varit hungriga eller sugna, men när jag tog första gaffeln med pasta och köttfärssås så gick det undan. Jag var hungrig utan att veta om det. Och jag kände smaker! Det har jag inte gjort på ett tag.
xoxo Saari
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: