Theralen-seg.

2013-03-29 @ 11:16:53
 
 
Jag och Puffen har vårt krypin här hemma, han följer efter mig överallt, sover med mig och myser med mig. Jag är nog det näst bästa efter mamma, det är väldigt sött. Å andra sidan älskar Puffen alla som ger honom mat, gos och uppmärksamhet. Han är en liten diva.
 
Som sagt är jag trött och bakis på sömnmedicinen, vilket gör mig latare än vad jag brukar vara. Det rycker fortfarande i vänstra ögonlocket av sömnbrist. Som jag ser det så är jag på semester, jag vill och ska sova bättre.
 
Mamma och pappa städar och putsar. Påskfint ska det bli. Just ja, imorgon fyller jag 26 år. Jag känner mig rätt osjälvständig trots min ålder, andra har barn och bil och jobb medan min livsstil är annorlunda. Jag vill ha allt det där vanliga, och det ska jag ha en dag, men jag är inte där än. Helt enkelt. Å andra sidan, jag tror att jag klarat av mycket som andra inte skulle fixa. Det är rätt stort om man tänker efter.
 
 
Jag och Puffen på julafton.
 
 
 
xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Yolanda - "Det här är mitt privata krig"

Du är stark, tjejen! ^^

2013-04-06 @ 16:34:41
URL: http://mittprivatakrig.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: