Tandläkarskräck.

2013-03-20 @ 09:28:31
God morgon. Om ett tag ska jag åka till sjukhuset och följa med en kompis till tandläkaren. Hon har extrem tandläkarskräck, så jag får hålla henne i handen. Jag har inte varit hos tandläkaren på väldigt väldigt länge så jag är själv lite spänd. Det är synd om tandläkare, ingen gillar dem. Vem gillar någon som är och gräver i ens mun, att vara totalt utlämnad till en annan människa?
 
Jag har sovit gott i natt men jag har kvar ryckningarna i vänstra ögonlocket, sådant man får av sömnbrist. Jag har en hel del att ta igen. Just nu är jag evigt trött på något vis.
 
Dags att packa ner det mestnödvändiga i väskan och sedan fara. Jag har bildterapi på eftermiddagen dessutom. Det blir en lång dag.
xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Amalia

Jag älskar att gå till tandläkaren:)
Min framtidsdröm är att bli tandläkare själv

2013-03-20 @ 09:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: