Tack för födelsedagen!

2013-03-31 @ 14:57:46
Erika PS-ade en bild på mig, men jag tror att texten talar till alla.
 
 
Lugnet har lagt sig, igår var min födelsedag och jag omfamnade Mary på tågperrongen i Nordmaling vid lunchtid. Jag är så glad att hon orkade komma! Det betyder så himla mycket för mig, för jag vet att hon inte har det lätt nu. Kanske kan vi alla med tankekraft sända goda energier till henne så att hennes ögon kan öppnas till allt vackert fullt ut och inte bara se svart.
 
Jag fick fina presenter igår och det blev fika och tårta, jag fick visa fröken Frimodig mitt föräldrahem och vi hade livliga diskussioner runt vardagsrumsbordet. Jag fick pussas med Mary och hålla om henne. Jag uppskattar allting. Tack alla.
 
Ikväll blir det påskmiddag i Gräsmyr med min mammas släktsida. Jag har duschat, gjort mig fin och tagit hand om mitt hår på bästa sätt. Jag gillar att fira högtider (kristna) tillsammans med dem, mest för att det är roligt att träffas och att det är samma sak varje år. Det är lugnt, skönt.
 
Du finns i varje tanke, varje hjärtslag älskling.
 
xoxo Saari
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: