Svar till Caspian/Heroine angående dreads.

2013-03-13 @ 16:20:55
Julafton 2011, dreadhead och gos med Morris.
 
 
Tänkte ge ett bloggsvar till dig, Caspian. När det kommer till dreads så kan jag bara rekommendera att söka efter privatpersoner som gör dem. Då får man ju precis vad man vill ha, vilken längd eller tjockhet som helst. Transitionals, candycanes och så vidare. Mina dreads köpte jag av en tjej via bilddagboken, men jag rekommenderar att anlita någon från http://www.hairdro.be/. De vet vad de gör, de flesta i alla fall.
xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Caspian

TAAAAAAAAAAACK för ditt svar!
Jag ska kolla upp det där.
Superbra tips du gav!
Eftersom att jag inte själv har syntetdreads så har jag ingen koll på vad man bör tänka på osv.
Jag ska berätta lite om dina tips för personen som undrade (jag är budbäraren haha).

kram!

2013-03-20 @ 19:54:12
URL: http://heroine.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: