Runt halsen, nära hjärtat.

2013-03-02 @ 10:46:56
Klev upp relativt tidigt för att vara mig, trots att jag kunde sova längre så valde jag att inte göra det. Jag och Mary har prövat kläder och sminkat oss, fixat håret och så vidare inför barnkalaset. Goa Moa! Man vill bara äta upp henne, så söt är hon.
 
Jag har en elegant svart kjol, ett linne med Birthday Massacre-tryck som visserligen inte syns eftersom jag har en hoodie med dragkedja över. Mina halsband sitter på plats - hjärtat i keramik som är helt unik men liknar den som jag gav till Mary som första julklapp, nyckeln till hjärtat som Mary bär och Malins Crazygirls hjärta som vi delade. Det är smycken som jag aldrig tar av mig. På vår bröllop ska Malins hjärta få en egen plats så att hon kan vara med.
 
Jag saknar min bästa vän ohyggligt mycket.
 
 
xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: mary

jag saknar henne med :(

2013-03-02 @ 10:56:39
URL: http://janemary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: