Publicitet.

2013-03-15 @ 13:12:00
Jag har ringt DN och jag ska skicka dem ett ex av Jane, Spegelns Reflektioner i hopp om att de ska recensera den. Chanserna att de ska nappa är nära noll men jag vill verkligen sprida den här boken för vinden och det gäller att verkligen sälja den samt Mary så att de fattar hur fantastisk hon och boken är. Jag ringde VK igår och de skulle höra av sig, jag mailade några tidningar och planerar att prata med Bokcaféet Pilgatan om en bokafton med Marys bok i centrum.
 
Jag ska snart styra kosan mot sjukhuset och hälsa på en vän, sedan ska jag träffa min läkare och den stora frågan är hur vi ska lösa min sömnsituation. Jag har idéer men det är ju inte jag som är läkare. Önska mig lycka till.
xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: jennifer

Hej :) går marys bok att köpa i bokhandeln?
kram

2013-03-21 @ 19:38:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: