Oändligt eländig cirkel.

2013-03-27 @ 14:18:30
Var ska jag börja? Allting går bara runt.
 
Vi diskuterade vad som var bäst under de omständigheter som råder. Jag åker iväg hem själv och pappa hämtar mig. Jag är trött och slut men inte så trött och slut som hon är. Jag avskyr att en av dem jag älskar allra högst ska behöva må på det här viset. Nu måste någon göra någonting, detta ekorrhjul har spårat ur för länge sedan.
 
Jag lägger saker åt sidan, nu måste jag vila. Jag hämtade ut mina mediciner när jag ändå var på sjukhuset och nu har jag packat det mesta. Kläder, böcker, hygienartiklar. Jag har städat, diskat, dammsugit och ska "kattsäkra" lägenheten ordentligt.
 
Jag behöver komma iväg en stund, dessutom saknar jag verkligen mina föräldrar och föräldrahemmet. Jag har ju inte träffat dem på länge. Puffen ska med, jag vet inte vem som blir gladast, mamma eller Puffen? De älskar varandra.
 
Jag behöver vila, som sagt. En sista kraftansträngning, plocka ihop Puffens saker. Sedan sänker jag garden och låter mig flyta bort en stund.
xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Jenny/En kopp kaffe

Är Mary inlagd igen?
Hoppas det blir bättre med vila och ompysslande av föräldrar för dig.

2013-03-27 @ 20:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: