Inte ikväll.

2013-03-20 @ 18:41:09
Nu har jag lugnat ner mig, återtagit mig själv till viss del. Skrivit av mig i min dagbok och varit bitter. Nu vill jag inte vara bitter längre, så jag väljer att försöka att inte vara det.
 
Mischa har badat idag. Han är fullständigt fascinerad av vatten och idag la jag ser honom i badkaret. Han protesterade inte - visst, han försökte ta sig upp men han hade inte panik. Lite sur blev han när hela hans bakdel blev dyblöt, men ändå kan han inte sluta tycka om vatten.
 
Ska kura upp mig i soffan bredvid Mary och läsa tills det är dags att gå i säng. Om det är någonting jag lärt mig av dagen så är det att jag behöver hitta en balans mellan gas och broms. Och någonstans måste jag hitta en trygg plats i mig själv. Någonstans... Var? Någonstans.
 
Inte ikväll.
 
Men snart.
xoxo Saari
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: