Inatt jag drömde...

2013-03-12 @ 15:10:48
Den klaraste dröm jag har från natten som var är att ja var på sjukhuset med Mary och vi stötte på Avril Lavigne som bytt yrke till någon form av läkare. Hennes mamma dog i den allmänna toaletten och vi flydde fältet, skräckslagna över de bilder vi fått se.
 
Så sjöng hon. Jag minns att jag gjorde allt för att komma ihåg melodin och texten, för jag visste att jag sov. Jag vaknade, gick upp och skrev ner vad hon sjungit. Det var så vackert men melodin försvann trots att jag upprepade den hela tiden.
 
Det måste helt enkelt var Risperdalen som gjort min sömn så ytlig. Det finns ingen annan förklaring, jag ser i alla fall inte det. Det är synd, för den har hjälpt mig på andra plan.
xoxo Saari
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: