Det blir inte alltid som man tänkt sig.

2013-03-22 @ 21:07:39
Det blev akutpsyk. Jag trodde faktiskt att jag skulle bli tvungen att ringa ambulans - inte för att Mary var fysiskt skadad men hon skrek och grät och det hade pågått hela dagen. Väl på psykakuten så tog de puls och blodtryck, och hennes puls låg på 140! Hon blev inlagd på tvåan.
 
Jag är ledsen tror jag, men jag har stängt av. En vän skjutsade mig på ICA ikväll och vi var nog i samma stadie. När man behövt vara på helspänn och plötsligt blir det tomt, man orkar inte mer, man pratar men är ändå likgiltig. Självklart är jag inte likgiltig men jag är bara så trött. Jag tror inte att jag kommer känna förrän imorgon. Jag kommer nog inte reagera förrän jag sovit och ätit och är redo. För jag vet att jag är ledsen även om jag inte orkar känna det just nu.
 
Puffen är ett stort stöd egentligen. Han ligger bredvid mig och myser, och han kommer tvinga ut mig på promenader oavsett om jag orkar eller inte. Det känns alltid sjukt jobbigt när han börjar fnysa och tycka att man ska ut, men efter en promenad brukar det kännas bättre.
 
Nu lägger jag av för ikväll.
xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Silverglitter

Låter väldigt jobbigt, hoppas du är okej idag trots ledsenhet. Djur kan verkligen ha en lugnande och rutingivande effekt!

2013-03-23 @ 06:14:33
URL: http://silverglittrande.blogspot.com
Postat av: HW

Har någon funderat på om det kan vara någon medicin som får Mary att må som hon gör? Jag är själv bipolär och många av de mediciner jag fått tidigare gjorde att jag fick hemska ångestattacker, humörsvängningar etc, tycker det verkar påminna om hur det är för Mary.

2013-03-23 @ 18:48:59
Postat av: L

Undrar som HW. Har ju ingen aning om vad Mary äter för mediciner men när jag var övermedicinerad med sju olika så var det rena helvetet med liknande attacker.

2013-03-24 @ 23:38:11
Postat av: mary

hmmm, värt att ta reda på

2013-03-25 @ 16:22:22
URL: http://maryjaneangel.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: