Brittisk muffin.

2013-03-08 @ 12:20:15
WÄÄÄ! Jag är inte snuvig eller hostig, jag har ingen direkt feber men jag känner mig som om jag blivit överkörd av en lastbild några gånger. Jag sover, sover inte, drömmer hemskheter, har ingen ork och värk i kroppen. Det här går ju inte, i helgen kommer flera människor över för att fira Melodiestivalen med oss. Ryck upp dig.
 
Jag ska vila intensivt. Jag ska vila så hårt att det inte finns någon latare människa på denna jord. Har ätit multivitamin, Omega 3 och C-vitamin, med en del vätska. Fi fi fo fum, I smell the blood of an english muffin.
xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: mary

ta en holländsk muffin. gotta perk you up

2013-03-08 @ 12:40:55
URL: http://janemary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: