Äntligen vardag.

2013-03-18 @ 07:59:14
Trenden fortsätter. Jag vaknade bara en gång i natt, och klockan sju steg jag upp utan någon väckarklocka eller så. Jag har fått i mig en stor kopp kaffe och varit ute och jagat Puffen. Han har ludd i öronen, vägrar komma när man ropar på honom.
 
Jag har just skickat i säng Mary, för hon har varit vaken ett tag innan mig och är bara trött. Hon har verkligen snott på dygnet, som en pensionär. Jag är inte långt efter verkar det som.
 
Jag har en lång dag framför mig, men nu ska jag sitta och läsa i ett par timmar och sedan kolla efter lägenheter på Bostadens hemsida. I eftermiddag kommer boendestödet och det ska städas. Äntligen vardag igen.
xoxo Saari
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: