Tvätten anfaller,

2013-06-11 @ 12:07:00
Jag sov några timmar på förmiddagen. Mitt huvud fungerade inte riktigt, tror inte att det gör det nu heller. Jag söker efter fokus. Jag har börjat sortera tvätten och har en bok som ligger och väntar på att jag ska läsa den, samtidigt har jag plockat lite och ska plocka lite mer. Det gäller att hålla sig sysselsatt, annars kommer det stora mörka och tar över. Lugn, jag har övat länge, jag kan ninja vad som helst.
 
Jag har ringt och sökt min läkares "sekreterare" för att få en läkartid. Jag vill så gärna skala av ännu ett lager Seroquel och förlita mig mer på Leponexen även om den är gräslig såhär i början...Det räcker med ett neuroleptikum som gör min trött, jag behöver inte två.
 
Jag ska ta tag i disken nu.
xoxo Saari
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: